onsdag 2 november 2011

Vagntankar

Nu har vi bestämt oss för att köpa en till barnvagn att ha här hemma. Efter två MYCKET leriga promenader på grusväg så skulle det kännas bättre att ha en "skräpvagn" samt en som det är bättre dämpning i. Den vi har är mer en stadsvagn som är smidig och lätt. Älskar den vagnen men jag hjar insett att det inte går att få allt när det gäller barnvagn... Om någon har en att sälja så hojta till!

Igår var det en sådan där dag som jag inte hann sitta ner en enda gång förutom då Molly somnat. Jag tvättade, gick långpromenad med vovvarna, gjorde lunch, slängde ut mattor och dammsög, skjutsade Eric till läkaren, (han fick antibiotika, förmodligen lunginflammation), handlade under tiden han var där, hem och gjorde pizza, hängde tvätten och sedan har jag ju lekt med Molly, bytit bajsblöjor gånger flera men det gör man ju varje dag! Sedan skulle ju en sjuk Eric göra sig lustig och sa att så här måste det vara att vara ensamstående!?! Vadå, sa jag, det är ju detta jag pysslar med när du jobbar men du ser det inte! Hahaha, han tyckte inte att hans skämt var lika kul längre! Sjuka karlar....

Idag har jag åkt till Västerås och hämtat tapeterna till Mollys rum samt tittat på en barnvagn men den ville jag inte ha, letandet fortsätter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar