söndag 6 november 2011

Kanondag!

En sådan här dag behövde jag! Idag har allt varit toppen! Molly sov hela natten med endast någon hostning men vaknade och spydde inte! Sov till 19.30 - 05.45, åt välling, bajsade och somnade om och sov till 08.30! När Molly somnade om så gick jag ner och la mig på soffan vilket betydde att jag fick två timmer HELT ensam framför tv:n! Ëric, Molly och vovvarna sov :) Kokade kaffe och mös!

Molly var glad och nöjd när hon vaknade, åt dock inte så mkt till frukost, någon sked gröt men lite smörgås och kex.

Efter det blev det pormenad med Eric och hundarna, Molly sov ca 40 minuter i vagnen. Väl hemma räfsades det löv, riktigt mysigt att vara utomhus hela familjen!

Molly åt lunch kl 12 och hör och häpna, hon åt! Så roligt! Sedan var det lek och bus inne. Sov middag mellan 14.15-15.35 och vaknade glad och pigg. Sedan åt hon även middag med god aptit! Jag behövde visst bara skriva matvägran så åt hon igen, hoppas det håller i sig bara...

Nu har vi precis kommit in från en eftermiddagspromenad och sitter framför kaminen på golvet och äter äppelmuffins jag och Molly, hundarna tittar på.... Närå, dom får också smaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar