söndag 27 november 2011

Tacksam

Jag har precis sett uppföljningsavsnittet av "Drömmen om ett barn" på tv3. Jag har sett alla avsnitt ur den serien och jag har bara några ord att säga. Fängslande, gripande och en otrolig tacksamhet för det jag har.

Några av paren som man fått följa är helt otroliga och jag förundras över deras styraka att orka kämpa vidare med sin längtan efter att bli tre... Jag har lagt till deras bloggar i min lista över bloggar jag följer och hoppas hoppas innerligt att dom snart får åka och hämta hem sitt efterlängtade lilla knyte!

1 kommentar:

  1. En mammas åsikt vore kul om inlägget jag har skrivit i min blogg gällande mammor som vill göra bröstoperationer efter graviditeter. Har ju varit en ganska het debatt om det senaste tiden i bloggvärlden. =)

    SvaraRadera