måndag 31 oktober 2011

Heldag på erikslund!

Jag gillar verkligen att vara mammaledig, älskar det! Nu har jag varit hemma i 9,5 månad och jag har ännu inte tröttnat! Speciellt inte på sådana här dagar som idag :)

Åkte till västerås och träffade Louise och lilla Wilma. Det började med frukost på Ikea kl 10, och vet ni? Dom hade 2 för 1!!! Det blev alltså 10 kr för två frukostar! Gillas skarpt av två fattiga mammalediga ;)

Sedan strosades det runt i diverse butiker, Molly fick ett fleece-ställ samt en tröja. Sedan en fårskinnsfäll från Ikea, en leksaksback samt lite smådjur att gosa med. Blev även lunch där och den avslutades ju mindre trevligt... Molly bajsade och då menar jag BAJSADE. Först luktade det ruttet samt att det kletades (ursäkta äcklet) upp på hela ryggen OCH i vagnen... Suck... Ut på toa och sanera allt. Jaja det blev bra tillslut och jag hade en nöjdare unge efter det!

Hem till ynklig karl. Molly baja lite till. Badade unge. Fikade med grannarna. Tittade på "den som dräper". Torkade spya samt Böt sängkläder i Mollys säng... Jepp hostan är kvar och imorgon ringer jag farbror doktorn.

Just ja, har köpt mumintrolltapeter till Mollys rum också men det glömdes bort i allt kaos!

Trots allt en toppendag som gärna görs om minus vissa moment...

Natti Natti!

1 kommentar:

  1. Det var en riktigt mysig dag!! =) Ska vi definitvit göra om snart igen! OCH JA! 10 spänn för två frukostar!! Halleluja! Kram till er!

    SvaraRadera