tisdag 15 november 2011

Vadå?

Älskade unge! Snoret rinner men lika nöjd är hon ändå!

Här var det lite som att "Vadå? Jag har inte stökat till" ;) Hon leker så bra min älskade tös!

Jag kom på att jag varit borta från jobbet i 10 månader nu... Och jag längtar faktiskt inte efter att börja än! Det som har förändrats är att man börjar landa mer, är mer hemma. I början åkte vi runt mkt mer, öppna förskolan i Västerås, BVC, föräldragrupp, fler mammaträffar... Åkte till badplatser under sommaren. Man hakade liksom på allt.

Nu känns allt lite lugnare. Nyhetens behag liksom. Inte för att vi är sysslolösa men det är inte lika mycket uppbokat på samma sätt.

Igår var vi visserligen på Ikea på en frukost- och lunchdejt med tv-mammor. (jag vet, men hittar inget bättre uttryck) Idag har vi bara varit hemma hela dagen men imorgon blir det nog öppna förskolan med Louise och Wilma! Ska bli roligt att träffa dom igen!

På torsdag ska jag visst jobba har jag lovat... Ska bli kul, roligt när man kan välja själv när och om man vill jobba! :)

I helgen firades ju fars dag också! Molly hade ju handlat en tröja och så bjöd hon sin far på våffelfrukost! Jätte mysigt! Förresten, när är det mors dag?? Tror bestämt att Molly missade det... :/ Får tog ha ett samtal med "henne" ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar