söndag 27 november 2011

Redan advent...

Om en vecka, läs en vecka, fyller vår senaste familjemedlem, skrutta, tös, prinsessa.... (smeknamnen är många) 10 månader!! Det är helt ofattbart att tiden har gått så snabbt... Mindre än en månad kvar till Mollys första jul! När julen har passerat, ja då fyller hon ju ett år om drygt en månad! Och det året fyller jag.... äh nu ska jag sluta grubbla på tiden tror jag! ;)

Igår var vi till Erikslund och småshoppade lite pryttlar på Ikea. Lite julsaker, julpapper bla. Anne hörde av sig och undrade om vi ville med och vi (jag och Molly) var ju inte sena på att tacka ja! Synd bara att det var lördag, då alla andra åker dit.

Nu inatt blev det förresten tredje natten som Molly inte åt något nattmål! Vågen! Inatt vaknade hon också endast en gång, kl 3.00, men då var det bara att stoppa om så somnade hon direkt! Så skönt att slippa mata på natten.

Nu sitter vi här hemma inomhus hela familjen och myser på första adevent, Eric har adeventspyntat och fixat så det är så mysigt! Jag ska också försöka få upp lite röda gardiner... det här med inredning är tyvär inte min grej...

Trevlig helg på er alla! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar