lördag 17 september 2011

Vardagslyx

Vi såg ju Jägarna 2 på bio nu ikväll och den kan verkligen verkligen rekommenderas! Riktigt bra svensk film. Vilken lyx med barnvakt!

När vi kom hem så blev Molly så glad och var på ett strålande humör! Åh så jag älskar den tösen. Hon hade iaf hållit farmor och farfar sysselsatta i nästan fyra timmar! Bajsat ner sig med besked och allt, hihi!

Vi fick också hemmagjord pizza! En med tonfisk och en med skinka och kantareller som plockats under dagen, riktig lyx! Tack tack :) Nu känner vi oss riktigt bortskämda!

Jag känner mig så glad för Molly har börjat ta flaskan nu men dricker ca 100 ml åt gången men jag är väldigt glad för det! Innan hon somnade drack hon välling och åt en halv portion gröt! Lycka!

Hoppas på en bra natt nu :) gonatt!

2 kommentarer:

  1. Det lät riktigt härligt att få ha en biokväll! =) Jag hoppas ni njöt av varandra och tiden ensamma! Det behövs! ;) Haha, lilla Molly har då sina små egenheter, speciellt det där med välling och fruktdryck?! =)
    Hoppas ni får en fin söndagskväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Haha jag var också på bio då, i Västerås på samma film :p Iof vi gick kl 21.15 kom jag på! Hade vart skoj o mötas där bara sådär ;) Kul o höra att hon äter mer o mer välling!!!! =)

    SvaraRadera