torsdag 29 september 2011

Roadtrip och avkoppling

Jisses vad trött jag var i morse! Igår kväll somnade jag på soffan... Kan inte komma ihåg när det hände sist! Gick och la mig och somnade på mindre än fem min tror jag. Jag var iaf inte vaken när Eric la sig :)

Imorse packades det och grejades. Vi skulle nämligen åka ner till sjötorp. Tänk så mycket som ska packas... Minst behöver mest! Resesäng, vagn, gröt, välling, barnmatsburkar, babylarm, blöjor... Massor med prylar. Det blev fullt i bilen! Hundarna skulle ju också få plats.

Väl framme i sjötorp så blev Molly så glad! Hon var dock nöjd hela vägen i bilen, trivs nog i sin nya bilstol! På vägen blev det ett stopp efter Örebro och vi åt lite lunch utomhus, så mysigt! Hela 20 grader varmt!!

Nu ikväll blev det fika, kvällspromenad, bakad potatis och ett glas rött! Rätt nöjd med tillvaron faktiskt! Molly slocknade utan problem i sin resesäng! Hon är så duktig, glad och nöjd! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar