tisdag 6 september 2011

Krassligt var det här...

I alla fall för pappan i huset... Tänk så ynkligt det kan vara när en "karl" är sjuk! Igår hade vi en riktig slapparmysdag hemma. Så skönt att bara vara hemma en hel dag hela familjen, ingen som skulle iväg eller jobba eller nåt. Det märktes att Molly trivdes också.

Igår kväll åkte vi dock in till Sala och handlade Molly och jag. Sjuklingen hade önskat tunnbrödrulle... Det fick han! :) Det var smaskens tyckte även jag. Lilltösen har nu blivit så stor att hon kan sitta i sisten på kundvagnarna till hennes stora förtjusning. Man ser ju så mycket bättre!

Idag hade jag ställt kl på 06.30, bilen skulle lämnas in på reparation eftersom det finns dom som inte borde köra bil... Nåja hämtade ut hyrbil iaf. Molly var hemma med den sjuka pappan som ringde och frågade var jag var, han var ju inge pigg... Hundarna måste ju rastas... Hem fort, ut med hundarna. In och åt lite frukost och så satt vi och tittade på "Ensam mamma söker" och skämdes som vanligt över dessa stackars människor som ställer upp på något liknande... Tacka vet jag att föda barn i tv ;)

Nu har jag även tvättat och städat och pappan sover! Man är väl kvinna! ;) Jiihaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar