onsdag 28 september 2011

Fullt ös!

Igår tog jag mig i kragen, ringde och bokade tid för fotografering av Molly. Tiden går ju så fort och vips så har hon blivit så stor! Vi vill ju ha bilder på henne medans hon fortfarande är liten! Så vi fick en tid redan idag faktiskt. Det var ju bara det att jag tyckte att Molly inte hade tillräckligt söta kläder för det...

In till Sala för att shoppa och givetvis hörde jag av mig till Louise och lilla Wilma, myckte trevligare med sällskap på stan! Smakråd behövs alltid. Eftersom det var så härligt väder så parkerade vi hemma hos dom och tog en uppfriskande promenad ner på stan. Vi började med lunch och vi satt faktiskt utomhus och åt! Känns som att det var sista gången man kunde göra det i år. Tjejerna satt i sina vagnar och fick varsin burk mat, så gulliga och nöjda!!

Sedan blev det lite shopping, hittade så söta kläder! Tack Louise för smakråden!

Idag fick vi finbesök av Mollys moster och kusin på förmiddagen. Åt lite lunch och fikade, Mys! Sedan bar det av in till Sala för fotograferingen, jag var jättenervös och hoppades att Molly skulle visa sig från sin bästa sida... det gjorde hon! Hon var så duktig och skrattade! Först var hon lite skeptisk och fotografen fick absolut inte komma för nära för då blev hon ledsen, lilltjejen börjar bli blyg! Mormor och morfar var också med och agerade clowner bakom kameran! Bilder kommer sen.

Efter fotograferingen, hopp in i bilen, direkt till Västerås. Shoppa grejer till pågående basturenovering. Lite mellis för både mor och dotter. Hem, vika tvätt, dammsuga och torka golv, plocka disk... Måste vara fint hemma för i morgopn åker vi ner till Sjötorp igen. Det ska bli sååå skönt, där kopplar man av.

1 kommentar:

  1. Tack för en otroligt mysig och trevlig dag i tisdags! Jag hoppas tösabiten blev fin i kläderna! :-) kul att kunna hjälpa till! Ha en riktigt skön helg nu och kör försiktigt!! Kram från oss!

    SvaraRadera