söndag 4 september 2011

Fullspäckat var det här!

Jo det stämmer! Tur att jag har fått sova hyfsat bra natten till idag :)

Dagen började med att gå upp (såklart) göra frukost till mig samt mata Molly med gröt. Sedan var det bara att packa stora väskan inför höstens premiär på babysimmet! Å vad jag längtade! Nu är ju Molly i en lite roligare ålder och mer medveten om vad som händer! Hon fyller ju 7 månader idag!! Hurra!
Alla övningar gick kanonbra och Molly tyckte det var jätteroligt!

Efter babysimmet var det bara att hoppa in i bilen och åka till Västerås (från Sala) för att hinna till Bauhaus. Dom hade nämligen en kampanj på bubbelbadkar som vi så gärna vill ha. Det handlade om en sisådär 10000 kronor billigare än dom kar vi tittat på och kampanjen gällde till... idag. Så, det var bara att kasta sig dit liksom. Vips så hade jag impulshandlat ett badkar...
Det blev lunch på Bauhaus, både för mig och Molly.

Badkaret!

Efter detta, in på Intersport och handlade presentkort till Erics systerdotter som fyllt 18 samt tagit körkort.

Här var det sedan tänkt att vi skulle åka hem och vila lite, rasta hundar osv... Men.. eftersom jag hade lite dåligt minne så skulle vi visst vara på 18-årskalaset redan klockan 14, inte kl 18...

Vi lämnade Västerås en sisådär 13.15 och skulle vara i Heby kl 14. Vad kan det vara 5-6 mil? Jaja men det går. Det gick inte. Molly bajsade på vägen. Stanna och byta. Vi var framme nästan 14.30 men men, man kan inte alltid få till det... Vi hann inte hem för att byta kläder heller men det fick duga, hade i alla fall inte mysbyxor!

Vi var åter hemma kl 17.00 igen hos två mycket glada hundar som varit ensamma i ca 5 timmar :) Snabbt i med lite middag och sedan ut på hundpromenad...

Trött nu.

Molly verkar nöjd över att nu vara hemma igen och åker nu runt i sin gåstol! Nu ska vi slappa resten av kvällen och vänta på att Eric ska sluta jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar