lördag 24 september 2011

Ny stol

Idag hade jag inte tänkt att jag skulle göra något speciellt. Bara en liten sak och det var att åka fram och tillbaka till Västerås för att köpa en bilbanrstol på Babyproffsen. Dom hade en liten kampanj just idag. Den var sänkt med 400 kr så då tänkte jag passa på. Så, hopp in i bilen och iväg!

När stolen var köpt så var det lunchtid för Molly. Det är liksom lite meromständigt nu när donnan äter mat. Jag tänkte att jag kan ju svänga in en snabbis på Ikea, det är ju så bra restaurang där... Det var bara det att idag var det inte bara att svänga in en snabbis. Jag hade visst glömt det nya shoppingcentret... Kan ju bara säga att vi INTE var ensamma där, löningslördag och allt. Inte för mig dock. Jag lyckades iaf få i Molly lite mat.

Sedan hem, ut med vovvar, Molly sov och jag monterade bilbarnstol! Blev jättebra och nu sitter hon som en liten prinsessa! Har en bild i kameran men den är slut på batteri...

Sedan var ju stolen tvungen att testas så vi tog hundar och åkte hem till mormor och morfar som lägligt hade lagat mat, oxfilé provencale! Bra timing där :) Tack för det kära mor och far!

Nu hemma igen och helt slut som vanligt. Molly slocknade i sin säng på mindre än fem minuter!

Nu sängen för imorgon blir det babysim! Natti natti! Jobbigt att vara ledig, har ju fullspäckat schema... Hur sjutton ska jag kunna jobba igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar