måndag 31 oktober 2011

Stackars barn

> Inatt fick Molly välling vid 02.30 ca och sedan la jag henne utan att byta blöja. Jag tyckte inte hon var så kissig.... Men efter det sov hon ganska oroligt men somnade ändå om. I morse vaknade hon tidigt, före 7 någon gång. Då hade hon kissat igenom samt var helt fullbajsad. Dessutom kall eftersom hon sparkat av sig täcket... Dåligt samvete eller vad? God morgon världen!
>
> Idag är Eric hemma från jobbet igen, hade feber och ont i lederna igår. Behöver jag säga att jag har två att ta hand om? En som kan säga "jag är hungrig" och en som bara skriker rakt ut när hon är det... Jaja rätt mysigt att ha hela familjen hemma ändå :)
>
> Nu blir det Västerås och frukost på Ikea med Louise och lilla Wilma, sedan ska det handlas tapeter till Mollys nya rum som inte blivit gjort än! Men nu så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar