måndag 24 oktober 2011

Hinner inte med datorn!

Ehum så här lång tid har det nog inte gått mellan mina uppdateringar! Jag hållet på med så mycket grejer ihop med Molly och familjen att det nästan inte blir någon datatid :)

Mycket har hänt. Molly har sovit borta för första gången i torsdags. Jag har nämligen varit i Ullared med jobbarkompisar. Molly har fått sin 7e tand. Molly har börjat gilla babysim. Vi har fått vår bastu färdig. Vi har nämligen byggt en sådan...

Alltså det finns så mycket som hänt men jag tänkte iaf försöka bättra mig och slänga in lite inlägg igen. Bilder mm såklart!

Idag har vi varit på öppna förskolan i Västerås, ätit lunch på Ikea och babysimmat i Sala! Molly sover just nu, helt slut!

Eric är iväg till Avesta och handlar virke mm till Mollys nya rum som förhoppningsvis blir färdigt nu i veckan! Å vad kul det ska bli när det är färdigt!

Nu ska jag göra middag!

Tjing!

1 kommentar:

  1. Äntligen lite´nyheter på Mollylivet. När man läser förstår vi att det inte blir någon tid över att skriva. Väntar med spänning på nya bilder på Molly och alla hennes nya tänder.
    F o F i Sjötorp.

    SvaraRadera