tisdag 11 oktober 2011

Jobba jobba!

Ytterligare en stöknatt med hosta och spyor... När ska det vända?? Så synd om Molly.... Men hon är iaf pigg på dagarna med lite snor och inte alls lika mycket hostande.

Oj oj så ovant att planera inför en jobbdag! Packade iordning allt igår kväll visserligen, men allt tar ändå så mycket längre tid än vad man tror. Idag skulle mormor och morfar vara barnvakt eftersom Eric är i skolan och jag skulle jobba :) In med vagn, gåstol, skötväska, hundar...

Jag hade planerat att jag skulle försöka vara på jobbet kl 8... Det blev 8.30 så känner mig rätt nöjd ändå! Nu sitter man här och ska knappa in en massa i datorn...snacka om ringrostig! Rätt kul faktiskt! Trodde inte att jag skulle säga det men det är roligt med ett avbrott från välling matning och bajsblöjor... :)

Back to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar