torsdag 27 oktober 2011

Födelsedag!

Igår fyllde min käre sambo år! Han tycker att han är så gammal.... Kris? Jo lite ;) Det blev iaf lite fika igår kväll med lite vänner och släkt. Jättemysigt! Eric har ju en tvillingbror och tvillingar brukar ju kunna klä sig lika... Därav de fina mössorna som dom fick i present!

Idag har det varit en lite tyngre dag. Jag blir inte så kul när jag inte får sova på natten. Huvudvärk och på dåligt humör.... Blev iaf på väldigt bra humör när jag kom upp i morse för Eric hade gjort våffelfrukost! Blev så kär! :)

Efter det blev det långpromenad på ca 1,5 timme, nice. Efteråt tände vi i kaminen och det finns det två som gillar...

Nu har jag och Molly sovit en timme men hon var fortfarande grinig så nu är Eric ute med henne i vagnen och jag har krupit ner i sängen igen för att försöka bli av med skallebanken.


1 kommentar:

  1. Vilka söta bröder; både de två- och fyrbenta.
    F o F

    SvaraRadera