söndag 9 oktober 2011

En dag med variation

Dagen igår var väldigt intensiv men rolig! Den började med stress då jag och Molly vaknade lite sent. Natten hade varit stökig efter mycket snorande, hostande och kräkor. Vi skulle ju nämligen åka till sthlm och Molly skulle vara hos farmor och farfar. Jag var lite kluven eftersom Molly var så himla förkyld. Men men så blev det. Vi var ett helt gäng som skulle åka. Det skulle nämligen tjurrusas! Inte jag dock, jag var hejarklack! Vi var totalt 11 st varav 3 som hejade. På tävlingsområdet fanns flera företagstält, försvarsmakten var också där... Som bilderna på mig visar så övertalade Eric mig att testa utrustningen... Bara ryggsäcken vägde 35 kg, höll på att vicka baklänges! Bilden på Eric talar för sig själv, den visar att tjurruset inte är att leka med :)

Efter löpningen blev det dusch och ombyte och efter det middag på restaurang. Kändes så lyxigt att få en heldag i Sthlm med middag och allt. Samvetet var inte helt rent eftersom farmor och farfar fått ett sjukt litet barnbarn att ta hand om... Dom var nog lite trötta när vi kom hem! Tack ändå för att vi kunde åka <3 Molly hade också fått lite nya böcker, en ny mössa och en liten fuskpolo. Det börjar bli kallt nu. Tack för det!

Natten i natt blev som förra, snorade hostade och spydde... Stackars bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar