fredag 5 augusti 2011

Vår stora tös!

Idag fyller Molly 6 månader! Jisses vad snabbt det har gått! Tyvärr så blev det ju som det blev denna dag...

Jag och Molly åkte till Västerås vid 10-tiden. Jag var tvungen att åka förbi jobbet, hade ett litet ärende. Eric gick passande och la sig och sov efter nattens arbete. På vägen så stannade jag vid en utfart med stoppskylt. När vi precis börjat rulla igen...pang! Påkörda... Suck, jag blir så förbannat trött på folk som inte kan köra bil... Att det ska vara så svårt? Molly blev jätteledsen... Andra gången i samma korsning som jag blir påkörd där! Är det bara jag som stannar vid stopptecken?
Jaha, samma procedur med försäkringsbolag och fan och hans moster...

Nåja, mysigt att komma hem igen och äntligen få en mysig kväll med Eric. Vi åkte in till Sala, åt ute på Måns ols vid vattnet. Jättefin kväll, Molly satt med i barnstol! Var ju tvugna att fira 6-månadersdagen! Efter det åkte vi hem och tittade på film när Molly somnat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar