torsdag 25 augusti 2011

Sådärdå!

Jisses, nu är första träningspasset på en sisådär 1,5 år avklarat... Ojoj så trött jag är nu! Jag kan ju säga att jag INTE är speciellt vältränad... Kommer inte kunna röra mig de närmaste dagarna och undrar i mitt stilla sinna hur jag ska lyckas ta mig dit igen! ;) Hade lite tur idag, hela Friskis hade datahaveri så det blev gratis träning, mer sånt för en stackars mammaledig tack!

Molly var hemma med sin far. Jag hade 3 timmar på mig ca, mellan amningarna... Gick finfint!

Vet ni vad jag gjorde efter passet? Köpte choklad! Jamen som belöning att första passet är avklarat? Jag behövde det eftersom jag ammar... Ursäkterna är många, hehe!

1 kommentar:

  1. Hojta till om/när du åker in på träning igen, för det är i Västerås eller? Så kanske vi kan träna ihop? Jag tränar alltifrån medeljympa, cirkelgym, och cirkelfys till box, crosstraining, station osv. Ganska många dagar i veckan blir det så nåt pass borde vi ju kunna tajma kanske :)

    SvaraRadera