fredag 12 augusti 2011

Superskoj!

Såhär glad blev jag när jag fick äta själv!
Molly fick fruktpure på skeden och sedan fick hon den i handen. Först skulle det petas med fingrarna i purén på skeden men sen åkte den in i munnen! Hon blev lite förvånad när det var nåt på den! =)

Idag har vi varit först i Västerås och hämtat telefon och grejer inför helgens jobb. Sedan åkte vi direkt till Sala för att möta upp Eric och en kompis som skulle ut och springa... Jag och Molly promenerade ner på stan och shoppade lite! Både till henne och mig :) Efteråt blev det pizza. Molly fick ftuktsmoothie och rån och spanade på småfåglar!

Ikväll har hon faktiskt druckit välling/ersättning ur flaska! Woohoo! 150 ml drack hon! Jättekul, känner mig faktiskt redo att sluta amma... Vore skönt faktiskt.

1 kommentar:

  1. Haha, så det kan gå när man får äta själv! ;) Skoj att hon tog flaskan! Hoppas det fortsätter! Kram till er!

    SvaraRadera