tisdag 30 augusti 2011

Något varje dag

I söndags var vi på blingo-party hos grannen och det blev ett par plagg shoppade... Inte billigt men men...

Igår var jag och Molly på föräldragruppsträff i västerås. Jag har listat om Molly från Sala till Västerås så nu har hela familjen carema som familjeläkarmott. I alla fall, igår var första gången med denna gruppen. Jättekul att träffa nya mammor och barn! Efteråt blev det lunch med en av mammorna, nice! Sedan ett besök på jobbet.

Idag hade vi en date med Louise och lilla Wilma! Blev bjuden på god sallad med kyckling och jag hade gjort äppelpaj :) Mysdag!

I morgon blir det pensionskaffe med kollegorna då en av dom ska gå i pension. Ev blodomloppet, står som reserv!

På torsdag blir det me and I-party

På fredag besök hos Erics faster. Kanske.

Lördag... Inget inbokat! Wiiie!

Söndag babysim och 18-årskalas!

Fart och fläkt kan man säga! För övrigt så krälar Molly numera runt på golvet men bara runt runt inte framåt. Lite has bakåt! Äter väl lite bättre men inte som jag skulle önska... Tokvägrar flaska och välling... Har idag sänkt botten på spjälsängen eftersom madamen är så pass rörlig, inga fallolyckor här inte!

Åå jag har sådana förväntningar på den här hösten! Öppna förskolor, babysim, biblioteket, fikaträffar med alla mammor, shoppa barnkläder, bara vara och ta långa höstpromenader med hundarna, träna på Friskis.... Njuter av mammaledigheten!

1 kommentar:

  1. Tråkigt att ni inte kommer med på skivan! :( kan ta en egen ngn gång kanske?

    SvaraRadera