tisdag 23 augusti 2011

ojojoj tiden springer iväg!

Dagarna går fort! Jag har knappt startat en dator sen i torsdags men vet inte riktigt vad jag har gjort... Är det det som kallas småbarnsförälder?? Alltså det är läskigt men jag sitter här och försöker komma ihåg vad jag gjorde i fredags, lördags, söndags... Minns knappt! Minne som en guldfisk kan man säga...

I söndags sålde jag barnvagnen, den som vi fick för vår medverkan i "En unge i minuten" Kändes lite sorgligt men ändå skönt. Vi använder ju inte två vagnar så det var ju dumt att det bara stod och samlade damm!

Igår hade vi ialla fall premiär på öppna förskolan för hösten och det var supermysigt! Många barn och föräldrar som ville komma och sjunga med sina barn! Det är så bra att kunna åka till ett ställe där verkligen allt finns, leksaker, haklappar, pipmuggar, skötbord, barnstolar.... Ja men gud ni vet vad jag menar :) Jag diggar öppna förskolan :) Det var dock liiite många barn igår så det blev en aning trångt. Det brukar dock bli bättre, nyhetens behag så att säga!


Efter öppna förskolan åkte jag och Molly till inbtersport och shoppade. Jag kände mig tvungen att införskaffa ett par nya träningsbyxor inför torsdagens träningspremiär på friskis! (Herregud, hur ska detta gå??)

Igår kväll fick vi besök av Mollys farmor och farfar och det blev en myskväll med film: "En prins i New York". Riktigt rolig faktiskt :o)

Nu sitter jag här ensam, uppkrupen i soffan med en kopp kaffe. Den övriga familjen är ute och promenerar. Jag valde att stanna hemma, lite egentid liksom! Så skönt ibland.

3 kommentarer:

  1. ska du gå på pass i västerås? Jag har pass v 36-38 o sen varje jämn tisdag på rocklunda, 17.30! be there! ;)

    SvaraRadera
  2. Åh! "En prins i New York" det var längesen! Men den är bra!

    Snygga träningsbyxor! Jag gillar Rönisch, deras kläder är så sköna!

    Själv har jag precis varit och köpt en cykelhjälm så jag kan susa runt säkert här hemma på grusvägarna :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hur går det på jympa/dansgolvet?? :D
    TACK själv!
    Det va ingenting jag ens reflekterade över, kallar du det där gnäll så kan du nog inte gnälla! ;) :D

    SvaraRadera