onsdag 3 augusti 2011

Tröttna?? tsss

Hehe, jag ock Eric går lite om varandra just nu känns det som! Så här har sista veckan sett ut:

tors: Eric jobbade dag. Vi sågs på kvällen en stund, wow!
fredag: Sågs när vi vaknade, sedan åkte jag till v-ås och Eric jobbade natt, hann inte hem innan han började.
lördag: Jag jobbade hemifrån, Eric var hemma men sov lite, födelsedagsfest på kvällen (Vi fick umgås lite här!)
Söndag: Eric jobbade dygn, sa hejdå på morgonen...
Måndag: Eric kom hem och sov, jag åkte och badade med tv-mammagänget, Eric åkte och jobbade natt innan jag kom hem...
Tisdag: Vi sågs som hastigast på vändplanen utanför kyrkan, Eric hade slutat jobbet och jag åkte upp till Rullsand för att campa i en natt. (Smart? Inte så, eftersom Eric ju var ledig för en gångs skull)
Onsdag: Eric jobbar nu i natt och jag hann inte hem från Rullsand innan han började...

I morgon ses vi när han slutar jobbet! Woohooo!

Äh, att umgås och göra saker tillsammans är överskattat! :) Vi hgar iaf sovit två nätter ihop på en vecka, varför klaga liksom?

1 kommentar:

  1. Haha, bra inställning där! ;)
    Men urs vad det suger när masn inte ses!
    Haha Vi som klagat för att vi, 4 nätter har haft en lilleman mellan oss i tält/sovit i våningssängar... MEN vi fick ju iaf sova samtidigt.. SÅ SKA ABSOLUT inte klaga! ;)
    Vi har en stuga i jämtland som vi tänkte åka till i vinter, men nåt år skulle de ju vara kul o hooka up på samma ställe!! :D

    SvaraRadera