onsdag 20 juli 2011

tröött!

Idag är Molly piggare men inte jag... För det första så är det ju det där med att lägga sig i tid, precis, jag gjorde ju inte det. Sedan blir det ju inte bättre av att lilla donnan tycker att man ska vara vaken nattetid! Jorå, 02.30 vaknade hon och sedan ville hon INTE somna om efter att hon ammat. Var väl vaken sisådär 1,5 timme.

kl 06.30 ringde Erics väckarklocka och 06.45 vaknade molly igen, bara att gå upp...

Nu har vi tagit en skön morgonprommis med Kaizer, storhunden. Den blev lite längre än jag tänkt för efter mer än halva sträckan så upptäckte jag att mollys kudde hade ramlat av... Bara att vända och viu fick gå en bra bit innan jag hittade den. Suck.
Väntar nu på att veterinären ska ringa och säga att jag får åka och hämta lillhunden efter kastreringen! Lillplutten då! Det är vår bebis nr 2 det.

Lite kaffe och smörgås på det här så kanske man blir som en ny människa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar