lördag 30 juli 2011

Jobb!

Idag jobbar jag hemifrån! Lyx att kunna göra det :) Har lite bemanningsjour. Än så länge är det rätt lugnt, peppar peppar... Jag ska jobba i morgon också, najs med lite extra pengar när man är fattig och föräldraledig!

Igår åkte jag och Molly till Västerås. Jag var tvungen att shoppa lite inför bröllopet som vi ska på nästa lördag, hade inga skor och började bli lite småstressad! Nu hittade jag dock ett par skor som jag tror kan fungera, Eric godkände dom! ;) Det var riktigt mysigt att gå på stan, det har inte blivit så ofta på sista tiden. Det har sin charm att åka ner på stan istället för att åka ut till dessa stora komplex såsom Erikslund och Hälla mfl... Måste börja göra det oftare nu medans man är ledig!

När vi var klara på stan så åkte vi till mamma och pappa för lite grillning. Pappas syster med familj kom också, jättetrevligt! Roligt att träffa dom, blir alltid mycket skratt! Tack kära mor och far för MYCKET god mat.

Nu har jag också just precis skänkt 50 kronor till katastrofarbetet på Afrikas Horn. Alltid något... Hoppas bara att pengarna kommer dit dom ska... Stackars stackars människor, gör ont att tänka på att små barn svälter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar