söndag 31 juli 2011

Fasa...

Igår var vi på födelsedagsfest, jättetrevligt och bra ordnat, riktiga festfixare! Det serverades tacos och tårta och massor med godis och vattenmelon, nötter, ja en massa gott överallt!

Fick dock hjärtat i halsgropen för en sekund. Eric bar på Molly och plötsligt blev det fart på Eric. Molly hade fått tag på en servett som han hade haft i bröstfickan. Hon hade säkert ätit på den en stund för hon hade en del av den i munnen och satte i halsen... Eric fick tack o lov loss det och hon fick luft igen. Ingen av oss hade uppmärksammat att hon fått tag på servetten... Det är min mardröm att hon ska sätta i halsen. Tur att det var Eric som bar på henne. Usch...

2 kommentarer:

  1. Men fyyy!! Tur att det gick bra allting! =) Jag tycker det är läskigt när Wilma äter en liten rånbit.. huuu, man vet aldrig när det kan hända nåt!

    SvaraRadera
  2. Tänker precis likadant. Jag har ju insett att det händer ngngång, om inte annat så sen när dom själva ska skära maten o äta.. Fick prata ur mig min oro o rädlsa på BVC sist o hon lyssnade! Men hon berättade också massa fakta från sin neonaltal/barnavd-tid o då vart jag lugnare! Tur att det gick bra för Molly! :)

    SvaraRadera