tisdag 22 maj 2012

Wow!

Så känns det nu! Lycklig! Inget speciellt men känner mig nöjd med gårdagen och det är inte fy skam :)

På förmiddagen åkte jag, Molly och hundarna till Sala. Mötte upp Eric som jobbat natt. Vi tog en promenad ner på stan, åt lunch, strosade runt och mös!

Efter det cyklade Eric hem och jag och Molly åkte till Västerås och erikslund. Hade några ärenden att fixa. Låste upp min gamla iPhone, köpte sandaler till Molly, present till pappa, handlade mat, köpte knäskydd till mig... Tror jag fick med allt! Efter det åkte vi hem och fortsatte mysa i solen på altanen, fikade, Molly åt middag. Senare på kvällen nattade Eric Molly och jag stack ut på en löprunda! Knäskyddet var perfekt! Jag hade också vilat en vecka så jag kunde inte av mina onda knän alls!!

Mollys söta sandaler med jordgubbar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar