tisdag 29 maj 2012

Skiftbyte på måndag

Så har snart den dagen kommit... Den dagen då jag ska börja jobba igen, på riktigt.

Jag har varit hemma i ett år och 5 månader... Det är inte klokt! Jag lämnar gladeligen över hemmet till min käre sambo som nu ska vara pappaledig i två månader :) Han har slitit hårt med jobb, extrajobb och skola... Han ser verkligen fram emot att äntligen få vara hemma, och jag unnar honom verkligen att få vara det. Han är lite slutkörd på jobb mm och jag mentalt avtrubbad och behöver nog jobba nu! Detta kan inte bli bättre! Synd bara att det är sommar...

Molly är inne i en tandperiod för övrigt... Hon har fått 16 av sina 20 mjölktänder och nu är de sista kindtänderna på väg... Inte kul... Lite gnällig, "tandbajs", orolig nattetid... Snart är det över! Håll ut!

Idag har Molly fått vara hos sin moster under tiden jag var på en utbildning med jobbet. Här har hon somnat i sin kusin Amandas säng! Sedan en liten bild på min tuffa lilla tös som blivit så stor.

Vi Älskar dig, din pappa och jag



2 kommentarer:

  1. Söta lilla nosen som går på egen promenad i sin fina sommarhatt.
    Idag har vi köpt en fin madrass till Mollys säng. Bara det bästa är gott nog till en liten prinsessa.
    Kram
    F o F

    SvaraRadera
  2. 16 tänder!! OOmy!! :) Här har vi kämpat med tand nr FEM!!! 15 to go.. :p Hejja Molly!!

    SvaraRadera