onsdag 2 maj 2012

Vilken dag!

Skrevs igår men publicerades ej av någon anledning...

Äntligen äntligen lite värme! Äntligen en ledig dag tillsammans med familjen, hela familjen! Vi har idag bara varit hemma och fixat. Äppelträden har blivit klippta, lite blommor planterade... Molly har stortrivts! Varit ute nästan hela dagen sånär som på ett par timmar för sömn och mat. Hon har gått och gått och gått... Och ätit gräs... Jaja, fibrer!

Jag och Eric har också tagit en varsin joggingtur, först jag och sedan han. Nu jäklar ska jag komma igång med löpningen! Inne på andra veckan nu, följer ett program som jag har i telefonen. Funkar kanon än så länge... En röst talar om när jag ska springa och när jag ska gå. Intervall så här i början! Måtte det hålla i sig, på torsdag ska jag ut igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar