fredag 11 maj 2012

Vill vill...

Å vad jag fick lust att fixa håret... Vill! Var så längesedan! Alltså som det blev klippt och förgat hos frisör :) Det är ngt jag tänker ge mig själv när jag börjar jobba igen!

4/6 smäller det, då ska man åter vara på jobbet, fem dagar i veckan.... Såå konstigt det känns! Roligt, nervöst,, skönt... Mysigt för Eric att få vara hemma med lillskruttan också!

Träningen då? Jodå, jag tog mig ut i tisdags och idag är det ger dax! Och söndag... Då har jag fixat tre veckor!! Men det är inte söndag än...

Molly då? Utvecklingen går rasande snabbt! Hon lär sig ngt nytt varje dag nu! Härmar massor med djur: häst, kossa, uggla, apa, katt, hund, lejon, katt, fågel, tupp, höna, får...

Säger mer och mer också: Anna, sebbe, mormor, Calle, kisse, kissa, apa, vovve, titta, mamma, pappa, gung gung, tick tack, nej,

Det är så mycket nu så det är svårt att skriva ner allt! Härmar bilar, ambulansen, polisbilen, ruskar och nickar på huvudet, kan klättra upp och ner för trappor, upp och ner från soffan, förstår så mycket vad man säger! Allt är bara sååå häftigt att en liten människa kan lära sig så mycket så snabbt!

Älskade unge! Vill inte jobba och missa allt detta. Samtidigt så kommer hon nog gilla att gå på förskolan!

Blandad kompott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar