fredag 9 mars 2012

Jobbat och besiktat svarta faran

En skön och givande dag har det varit! Idag fick jag vara lönekonsult igen och inte mamma. Jag riktigt får känna hur ringrostig hjärnan har blivit! Riktigt roligt att få räkna, lägga schema, registrera frånvaro, lägga in anställningar osv... Alltid roligt att få träffa sina härliga arbetskamrater!

Efter jobbet skulle bilen besiktas. Det är något visst med det, alltid lika nervöst! Men tack o lov gick den igenom! Nu dröjer det två år tills nästa gång!

Sedan var det raka spåret hem till min älskade familj som befann sig i en härlig hög på golvet när jag kom innan för dörren! Pappan, hundarna och en skrattande Molly. Det var bara att dra på sig mysoutfiten och kasta sig ner på golvet och så hade fredagsmyset börjat!

I skrivandets stund sitter jag dock på badkarskanten....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar