fredag 20 januari 2012

Lilltös frisk, men...

Så skönt att det har vänt, ingen feber alls för Molly idag. Åkte till Sala för lite småärenden.

Men... Idag har det varit en sådan dag som bara vill glömmas bort. Har varit på ett uselt humör, om någon petat på mig så började jag nästan gråta... Irriterad och trött, förkylning på intågande... Stackars alla i min omgivning! Vill be alla om ursäkt som drabbats av en sur, trött och hormonstinn argbigga! Det sitter inte i så länge :) Nog bättre med lite sömn.

TACK Älskade för dom goda hemmagjorda hamburgarna, och tack för dom fina Björn Borg trosorna som låg under kudden när jag skulle sova, tack för att du finns... Vad skulle jag göra utan dig? Älskar.

Puss

1 kommentar:

  1. Inte lätt ibland vännen! Hör av dig om du känner att du vill prata! :-)

    SvaraRadera