onsdag 14 december 2011

Vintern som försvann

Vintern kom och den försvann. Så känns det nu men vi hann få en liten vinterbild på Molly iaf! Jag är ju inte den som vill ha vinter men hur det än är så blev det faktiskt lite mysigare och ljusare, så snön, kom tebax!


Igår jobbade jag igen, på självaste lucia-dagen. Nästa år blir det väl luciafirande på dagis kan jag tänka!
Molly var hemma hos Eric som hade ordnat barnvakt.... Jepp! Han skulle på arbetsplatsträff på jobbet och då ställde snälla Louise upp som barnvakt! Det tackar vi för! Det är mycket värt att man kan hjälpa varandra ibland! Hojta bara så¨tar vi Wilma! ;)

Som sagt, jobb... Jag var 10 timmar på jobbet igår vilket kändes så roligt! Jag fick verkligen träna hjärncellerna! Inte klokt vad man glömmer saker fort, trodde inte att så mycket skulle ramla bort på snart 11 månader. Visserligen kommer man snabbt in i det igen. Roligt var det i alla fall!

Idag vaknade jag med sprängande huvudvärk... Kul. Det värsta är att jag vet vad det beror på... Kaffe. Jag är verkligen beroende. Eric gillar inte det så det känns som att man smyger med kaffedrickandet! Hahaha! :)

Här kommer väl en liten bild till på mor och dotter som avslutning...


1 kommentar:

  1. På lördag får vi kramas igen.
    Skicka "Dagens ros" till Louise o Wilma.
    FoF

    SvaraRadera