lördag 31 december 2011

Årets sista dag

I morse vaknade Molly 04.30 vilket hon brukar kunna göra. Dricker sin välling och somnar om... Men icke att hon ville ha vällingen. Jätteledsen och ville inte sova i sin säng. Hon fick följa med in till oss och somnade om och sedan sov vi till 8.30! Tror att det var en dam som gillade att sova hos oss :)

Sedan gick vi upp och upptäckte att kaizer vår älskade hund varit instängd i tvättstugan hela natten! Undra på att det varit så gott om plats i sängen... Jag tyckte att jag hörde några konstiga ljud inatt! Stackarn fick sova i smutstvätten :)

Annars då:

Molly kryper runt som en apa med väldig fart! Reser sig mot allt, går med sin gåvagn... Hon verkar bara vilja sova en gång om dagen, börjar iaf bli åt det hållet. Hon säger några ord nu: där, titta, vovve, tack tack, mamma, pappa, härmar bilar!

På onsdag blir stora tjejen 11 månader!

Hon förstår också mer och vet var saker är om man frågar! Igår fick hon också äta själv för första gången.... Eh, lika mycket hamnade på golvet som i munnen! Behöver jag ens nämna att hundarna stod under? ;)

Har fått hem min nya telefon också vilket är riktigt roligt! Himla beroendeframkallande pryl det där... Nu ligger jag i sängen och blippar på den och Eric städar. :) Han bara klagar på att jag gör fel så han får städa själv! Jag hade visst råkat torktumla fel saker... Jo, han är nog lite kvinnan i huset här! ;)

Gott nytt år önskar vi ett alla! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar