fredag 2 december 2011

Här händer det grejer!

I onsdags jobbade jag heldag och Molly var hemma med sin far och det var bus och hundpromenader som dominerade dagen för dom. Själv fick jag känna mig lite vuxen igen och använda hjärnan på ett annat sätt liksom... Jätteskönt och nästa vecka är det dags igen. Nice! Trodde jag aldrig jag skulle säga...

Igår hade vi en heldag ihop med Wilma och Louise. Verkligen jättemysigt att umgås med dom och se töserna leka! Det passade så bra eftersom jag igår förmiddag lämnade in bilen på bilverkstan där Louise sambo jobbar. Snälla Louise skjutsade oss dit och sedan tillbaka när vi skulle hämta bilen igen! DET är service det, det tackar vi för! Ska tillägga att det är Mekonomen bilverkstad så den slår vi ett slag för! ;)

Molly har varit på g att börja krypa nu i ett par dagar, har liksom förflyttat sig på något sätt och idag lossnade det! Stora tjejen! Var väl lite nybörjarstil men det gick! :)

Idag har vi också varit på bvc och vägt och mätt Molly och nu vägde hon hela 8,2kg och var 71 cm lång!

Har filmklipp på krypandet och ska försöka lägga upp det här, antingen senare ikväll eller i morgon.

Nu har lilltösen vaknat så hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar