tisdag 5 juni 2012

Fortsätta?

Bloggandet har visst avtagit en del! Min föräldraledighet har tagit slut och jag har hunnit arbeta i två dagar! Känns huur konstigt som helst! Nu är Eric hemma och har en mysig men aktiv pappaledighet framför sig. Två månader ska han vara hemma!

Mollys utveckling går rasande snabbt! Hon har börjat försöka sjunga :) Favoritsången är "Tänk om jag hade en liten liten apa" Hon dansar på för fullt och när man kommer till umpa umpa fallerallerej... Då sjunger hon med! Så söt!! Introt till bäbä vita lamm går också :) Förresten.. Funderar på om jag ska fortsätta skriva här... Hm... Har aldrig ngt roligt att skriva känner jag. Aja... Vi får se!

Här har vi handlat lite... :)

2 kommentarer:

  1. Du MÅSTE bara fortsätta att skriva (när du har tid förståss) Det är ju höjdpunkten på dagen när vi kan gå in och se vad lilla damen har haft för sig.
    F o F

    SvaraRadera
  2. Gillar också att läsa!! :D

    SvaraRadera