tisdag 26 juni 2012

Allt bra här!

Sådär, nu börjar man känna sig en aningens varm i kläderna igen när det gäller jobbet! Inne på fjärde veckan nu... Räknar ner till två härliga semesterveckor! Välbehövligt! ;)

Alltså känslan att få komma hem till familjen efter en arbetsdag är helt obeskrivligt härlig! Hundarna och Molly kommer rusande emot mig varje gång! En trött Eric kommer gåendes efter!! Hahaha!

Igår skyndade jag mig hem eftersom vi bestämt oss för att lyxa till det lite. Vi åkte upp till Avesta och dalahästen och åt middag ute! Dock är detta inte lika lätt längre eftersom en viss tös har myror i brallan! Men jag bara älskar det, att få mysa med familjen!

Om ca 1,5 månad är det dags för dagis... Hua vad konstigt! Då blir det jobba jobba för både mig och Eric och då gäller det att få ihop vardagspusslet!

Förresten, midsommar har passerat och vi hade en underbar helg med förlovning och grejer! :)

2 kommentarer:

  1. Så söt hon är med kransen i håret! Å grattis till förlovningen!!! Riktigt glad för er skull! Kram

    SvaraRadera
  2. Så söta tjejer det är på bilderna.
    FoF

    SvaraRadera