söndag 26 juni 2011

Inte en dag äldre

Idag blev det en tur till Heby, pappas syster med familj bor där. Tack för gott fika! Min kusin som precis fyllt 20 år, har flyttat hemifrån. Var dit också och kikade på den jättefina nyrenoverade lägenheten! Mysigt!

Det bara slog mig, att det var 20 ÅR sedan som jag brukade sova över där... 20 ÅR sedan som jag var så barnkär och ville åka och leka med min nya lilla kusin! Jisses, det är ju jättelängesen... Känns som igrå.

Känns också en smula konstigt att han sitter vid köksbordet och säger: "Jag bör nog inte köra bilen hem idag" Det blev visst en blöt midsommarhelg! En sak är säker, dit kommer Molly aaaldrig komma... Hon kommer aaaldrig flytta hemifrån! ;)

4 kommentarer:

  1. Den dagen kommer då du innerligt önskar att hon kommer att flytta!! Jag vet!! Hahaha!! :)))

    SvaraRadera
  2. Nej då! Den dagen kommer inte :))

    SvaraRadera
  3. Ja usch! Det är läskigt hur fort tiden går!

    SvaraRadera
  4. Det har tagit 10 år att vänja sig vid att tvillingarna inte bor i föräldrahemmet. Men jag lovar att det kommer att gå bra om 17 år när Molly tar sina saker och säger Hej då....till Er.
    /Farmor

    SvaraRadera